Slut på veckan...

Jaaay fredag kväll!
Idag har jag och min älskling varit och storhandlat. Köpte en massa god mat och bra saker. Är rätt panka nu men ett välproppat kylskåp är det bästa.
Fixade Elsas päls på eftermiddagen. Hon fick sitta ute på en parkbänk och frysa. Stackarn men fin blev hon. Gick sen en lång runda med henne. När vi väl var hemma så fick hon sig en varm dusch. Hon älsakr verkligen att bli ompysslad.  Haha under tiden hon torkar så har hon verkligen ryck. Springer runt som en galning, upp i soffan, ner i mattan och gnider och rullar runt, upp i sängen, ut i hallen, ner i mattan igen. Haha så söt. Nu ligger hon här brevid mig och är helt utslagen och luktar som en blomma, min älskade lilla hund :)
Har ätit en grymt god middag med Andreas nu på kvällen. Han lagade maten, jag fixade sallad och dukade fint. Allt var verkligen perfekt och det är nog den finaste kvällen vi haft på länge...
Resten av kvällen ska jag spendera i soffan, dricka vin, äta massa chips och kolla Lets Dance. Hoppas att Claudia tar hem hela skiten.

Ska strax äta lite efterätt om jag orkar, en liten temla går allt ner :) Temla, semla, temla, semla.. njäe temla låter roligare :)

Ha en mysig kväll kära ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0