Melinas hotel

Sådär, nu är resan bokad :) Blir Kreta som sagt i Augusti. Fy fan vad jag längtar. Känns dock väldigt långt borta för tillfället men aja, bara till att bita ihop och börja spara lite pengar...

Är nu hemma hos mina föräldrar som vanligt :P haha. Blir lite middag här innan jag beger mig hemåt.
Vi tog en mysig fika hemma hos mig innan, mamma och Marcus  och jag :)
Sen kom Louise på ett litet besök och lämnade dator. Trevligt att träffa henne.. Allt för sällan.

Vi kommer att bo på ett hotel som heter Melinas. Det ligger 10 meter från stranden och 150 meter in till city. Vad mer kan man begära? Bokade man nu så fick man hela 1000 kronor i rabatt. Helt underbart..



Här är hotellet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0