Lördag

Trött och frusen är jag denna lördag kväll.
Har jobbat hela dagen, och när jag väl kom hem begav sig jag, Andreas och Elsa till stranden och gick en lång och kall runda. Himla mysigt hade vi. När vi väl kom tillbaka till bilen så var vi så trötta att vi åkte inom pizzerian och köpte oss vars en pizza.
Nu är jag mätt och sitter i soffan och kollar Djungel George. Har tagit mig en varm dusch, gjort ansiktsmask och hoppat i pyjamasen. Ska inte göra mycket denna kväll. Blir Melodifestivalen sen, lite godis och cola. Eftersom jag börjar 7 imorogn så är det till att lägga sig i tid. Kommer bli en lång dag. Men bra med pengar :)

Var ju och shoppade md mamma i torsdes och gjorde av med ett x antal hundralappar. Massa fint hittade jag, ska bara hitta bra tillfällen att ha det på mig :)
Begravning igår, usch vad jag hatar att gå på sånt, det var extremt jobbigt och jag lider med mina kusiner och moster. var en otroligt fin begravning, har nog inte gråtit så mycket på länge. :(

går på havet :)



havet ligger under is som nu börjar tina bort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0