It´s on!

Godkväll...

Sitter i min goa soffa nu och tar igen mig. Varit pä familia idag med hela min familj + lilla sophia :) Var lite smakråd till mina bröder som skulle shoppa kläder :) Blev dock inte mycket handlande för mig, men fick en sexig skinnjacka av mamma <3 Tack mammsen. Vill bara ha lite vår nu så man kan använda den...
Kollar ut på ballkongen som är täckt av snö och tom. Längtar tills utemöbler, lyktor och blommor gör den fin tills våren och sommaren :)

Fick en samtal innan idag av min förra chef som berättade ett och annat för mig. Jag ska tex inte få min lön! Jävla gubbe.. Men det ska vi nog bli två om. Pappa hörde allt och han ska allt hälpa mig med detta. Blir till att skicka räkning och allt kommer gå genom polisen av något slag, justit något, så dålig på det där, så därför jag inte tänker berätta allt här, men kan ju säga att dom har en förbannad familjen Persson efter sig och jag tänker då inte ge upp. Jag ska ha mina pengar...

Ska nu se på en film med Andreas och vänta på att Pauline ska ringa :)

Puss



Min snygga skinnjacka, finns at köpa på H&M för 399 kronor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0