Ikea shopping

Goddag alla :)
Sitter nu hemma hos mamma och pappa. Vi har varit på Ikea hela förmiddagen och handlat lite. Blev fina kuddar till soffan, spegel till hallen, vas och lite annat trevligt. Kan visa sen när jag kommer hem igen...
Vi var även på Rusta en liten snabbis och kollade läget, blev dock inte mycket handlande där förutom diskmedel och sånt :)

Ska snart äta middag här och sen ska jag bege mig hemåt och städa och fixa med lägenheten. Älskar verkligen att pyssla med den. Ska inom netto också och handla lite.

Har kommit på att jag har sportlov denna veckan :) Börjar ju inte jobba förräns nästa tisdag.. BF kväll hos Annika på lördag, ska bli himla roligt :)

Hörs sen, ska ut med Elsa i snön nu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0