Huvudvärk

God kväll.

Har nu äntligen kommit till ro efter en väldigt hektisk, jobbig och allmänt tråkig jobbkväll.
Har duschat av mig all os, ätit lite och hoppat i pyjamasen. Sitter nu i soffan med mitt natt te och är rätt trött. Har en färbannad huvudvärk som inte vill ge med sig :( Ska hoppa direkt i bingen nu och verkligen sova ut imorogn. Ledig som tur är. Blir till att stor handla, då behövs det energi. Har faktiskt inget speciellt inplanerat imorgon, utan ska bara ta dagen som den kommer. Jobbar mitt sista pass på bowlingen på lördag eftermiddag/kväll. Skönt. Arbetslös? No way. Har nytt på G :)
Ska försöka smyga iväg till stan också och införskaffa mig en liten kärleksgåva till min hjärtevän. Ändå alla hjärtansdag snart.

Usch nej, nu kallar sängen. Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0