Hallelulja moment

Hejsan allihopa

Im very happy at the moment. Jag fick jobbet som telefonist på Alp protell :D Börjar den 2 Mars så har gått om tid att samla ihop mig och öva på att prata i telefon. Kommer bli jätte roligt och jag kommer köra på. Har inget att förlora och jag är så sjukt tacksam att jag slipper gå tillbaka till att börja söka jobb igen. Har dock 1 månads provanställning först så hoppas allt funkar. Y
Tänker då inte förlora detta. :)

Fredag idag, oh yes. Vad har ni för planer? Jag ska absolut inte göra något, börjar känna mig lite snuvig och allmänt hängig. kanske är sjukdom på g, så ska bara ta det lugnt. Städa undan lite och så. Ska iaf dricka massa vin och fira tillsammans med min sambo ikväll.
Ska bege mig ut i snöovädret nu med hunden, inte klokt vad det snöar men skit i det jag är glad för det :D
Sen ska jag ligga under en filt hela dagen och bara se på film. Mys!

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0