friday night

Mår inte så bra.. Somnade i soffan efter att jag och Andreas ätt innan. Sov nog i två timmar. Vill inte bli sjuk, så tråkigt. Men inget att hjälpas.
vad gör alla ikväll? vet ni vad jag ska göra, jag ska äta goodis och dricka vin :) Jag vet jag borde kanske inte göra det nu när man inte är ritkgit frisk. Men vill ju fira lite.
Snart dags för Lets dance, tjohoo. Typ fredagens höjdpunkt ;) Så fort nyheterna är slut. Vädret just nu och det ska visst bli ett jävla oväder i skåne imorogn, IGEN! Vaf har hänt med vädergudarna egentligen? Orka sitta inne hela dagen bara för att man tp kan blåsa bort och få massa snö i ögonen... Låter som om i Astrid Lingrens film, Ronja Rövardotter när rumpnissarna hänger lilla bebisen på Ronjas fot och han får snö på sig. " Åh nej han får ju snö i ögonen" haha sötnosar :)

Postkod miljonären nu, todeloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0