Ensam hemma

Nu har min sambo precis åkt till jobbet och jag har blivit helt ensam. Hade tänkt att städa lite men när jag tittar på vad som måste göras så vill jag inte. Måste verkligen ta tag i sovrummet. Det är inte det minsta mysigt överhuvudtaget. Måse iväg och handla lite saker. Ljus, blommor, tavlor och matta. Så man vill vara där och så man får upp lite mysstämning :) Nu när Andreas har köpt nytt datorbord så blev det helt plötsligt ett kontor istället för sovrum. Måste bli ändring på det.

Ttta vad jag hittade på aftonbladet. Det som jag redan håller på med...

Gå dig smal!

Träna med Martin Lidbergs 8 veckors walkprogram

Ta steget! Om åtta veckor kan du vara i ditt livs form.

Vår träningsexpert Martin Lidberg har satt ihop ett walkprogram för hela hösten – laddat med extra mycket brännpower!

”Powerwalk är bästa träningen när du vill komma igång och gå ner i vikt”, säger Martin Lidberg, Kropp & Hälsas egen träningscoach som fått hockeyproffs som Peter Forsberg och viktvinnarna i TV4-succén ”Bröllopsform” i drömform.

– Redan första veckan märker du skillnad. Pulsen kommer igång, du känner dig piggare, starkare och kilona börjar lossna. Det snabba resultatet ger motivationen en rejäl extrakick och du blir ännu mer taggad att fortsätta!

 

Betala dyra pengar på gymmet? Nej tack, jag kör på detta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0