21 februari ,2010

Söndag idag, hela dagen lång..
Vaknade vid 10, drog ut en runda med hunden ( KALLT ) duschade och åt frukost. Har sen tvättat lite och dammsugat.
Sitter nu i soffan och kollar på något hundprogram, intressant det där faktiskt..
Ska fixa mina fötter idag hade jag tänkt, dom behöver sig en omgång, peeling, skrubb och inpackning. Sen är dom förhoppningsvis fina igen :)

Såg ni melodifestivalen igår? Tyckte det var rätt så dåligt igår :/ Gillade dock Darin, fin låt som kommer gå långt. Andreas gillade Timoteij, undra om det var för låten ( som faktiskt var bra ) eller för att det var 4 unga, söta brudar som sjöng, jag gissar på det sita ;)
Kröp sen ner i sängen och kollade på Beck, gud vad jag älsakr dom filmerna. Även om man har set dom miljoner gånger så är dom alltid bra.

Ska ta hand om min tvätt nu, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0