Cleaningday

Hej Bloggen

Det regnar idag :D Är faktiskt glad för det. Då har jag en anledning till att stanna inne och städa, och ska jag vara ärlig så BEHÖVS det. Jisses som här ser ut, men det är det snart ändring på. :)
Älskar min lägenhet när den luktar fräscht, golven är rena och allt ska stå där det ska. Då är den underbart fin.
Har redan vikt tvätt, städat toaletten, diskat diskmaskinen, tömt den och vattnat blommorna.
Har jag bara lite kvar. Det är faktiskt kul att städa idag. Musiken flödar, regnet öser, det blåser och Elsa är sig själv igen. Min lilla raring som varit rädd och orolig hela helgen har nu äntligen blivit pigg, sprudlande, envisa och glada sig. Synd det regnar annars hade vi vatt ute och kastat boll. Nu ligger hon på mattan och tuggar på sitt ben hon fick av mig igår :)

Vad ska ni göra en söndag som denna?




Kommentarer
Postat av: Cissi

Va kul att du är med i dagens blogg! Lycka till =)

2010-08-08 @ 16:19:51
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Cissi

Nu är vinnaren utsedd i dagens blogg, kolla om det blev du! Om inte, så kommer det en ny chans imorgon! :)

2010-08-08 @ 19:05:44
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0