Gift shopping

Tja Tja :)

Pjuu äntligen hemma. Har sprungit runt bland massa affärer idag med min kära mor och inhandlat lite presenter. Ni kan tyvärr inte få reda på vad jag har köpt eftersom dom läser min blogg och då blir det ingen överraskning.
Men jag kan dela med mig av mitt fina fynd jag hittade inne på Gina Tricot idag. Lång kjol och brunt linne/tunika.

Blev även en för tidig födelsedagsmiddag för Sophia som fyller 19 imorogn. Bakad potatis och sallad, mums :)
Har ni också så att ni får välja mat hemma när ni fyller år? Synd jag har flyttat hemifrån, men jag får nog välja middag med min familj ändå :) Annars får min sambo laga min favoritmat :)
Och nej Sophia är inte min syster utan min lillebrors tjej som har flyttat hit från Göteborg.

Nu ska jag slänga in en maskin tvätt och rasta min hund innan det blir oväder. Har en känsla av att det kommer bli åska då det är super kvavt och det börjar blåsa upp och dra in regn nu. Vill inte vara ensam hemma då :(

Är du rädd för åska?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0