söndag

God morgon (?)

Sovit gott? Jag har sovit som en stock. Var helt slut efter de sista gästerna hade gått. Plockade undan lite, tvättade av mig hoppade i bingen och skulle precis slumra till när någon satte på värsta habbibi musiken på högsta volymen på parkeringen. Gick ut på balkongen och där stod ett gäng och dansade och sjöng och firade. muslimer kanske? Ramhadan ( stavning ) är väl över och antar att det var dom som höll på att fira.
Efter  en stund ringde vi polisen och sen sov jag gott :D

Håller på att fixa bland Andreas alla blommor han fick igår, inte lätt att få plats med alla när vi redan har så många.
Det var en trevlig kväll igår  ( bortsett från vädret ) fan vad det åskade och regnade. DÅ var det skönt att vara inne och äta, drick och fira min älskling. Dock fyller ju han år imorgon men ändå :)

Och om en vecka fyller jag år! På lördag blir jag 22 år gammal, vart har tiden tagit vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0