Redan höst

Hemma från stan.
Har haft en super mysig stund ( nästan tre timmar ) med Emelie på Espresoo. Blev en riktigt höstfika då regnet ÖSER ner och det blåser inte nådigt. Vi snackade om allt mellan himmel och jord och nu är man uppdaterad igen :D
Min fina vän.

Jobb imorgon igen, jobb hela veckan tom fredag, sen TIDIGT på lördag morgon lämnar vi Ängelholm för att bege oss till Kreta. fy vad det ska bli skönt. En hel veckas värme, sol, bad, drinkar, shopping och semester. Sitter inte fel inte.

Nu blir det Fångarna på fortet, soffan, te och filt. har slängt in en maskin tvätt också, bättre sent än aldrig då jag inte har några jobbetröjor till imorgon annars.

Godnatt.



Kommentarer
Postat av: jenipeni

ja, idag ska jag till skolan. gå i frisörtjänst och lära mig massor! :) själv?

2010-08-26 @ 07:01:36
URL: http://jenipeni.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: haha ja :D

2010-08-27 @ 14:20:09
URL: http://enord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0