Light up my life

Har tänt doftljus, lagt ansiktsmask, gjort mig en stor kopp te och hoppat i favorit pyjamasen. Sitter med skön och lugn musik i bakgrunden och bara tar det lugnt. Det börjar bli mörkt  ute så mina ljus ger ifrån sig ett fint sken. Har verkligen det super mys här i min ensamhet, klart att det skulle vara mysigare med min älskling här brevid mig men man ska vara glad för det lilla man har. I detta fall är jag ju inte ensam har ju faktiskt min lilla hund här som sällskap, visst just nu ligger hon och sover men hon ger ändå närhet.

Ska snart hoppa ner i sängen och se Sexual Education och Sex and the city dubbelavsnitt, så kanske jag är vaken när Andreas kommer hem.
Godnatt mina vänner.





Kommentarer
Postat av: Michaila

Sv. Nej du det är inte helt fel:)

Okej har lagt till dig också:D

2010-08-09 @ 22:57:51
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0