Fredags mys

Godkväll mina vänner.

Jag skulle egentligen dragit ut och festat med vänner ikväll, men efter en stunds fundering beslöt jag mig för att ha en skön fredagskväll istället. Min sambo har jobbat hela dagen och var trött så jag joinar honom under en filt i soffan till en film, dricker cola och äter godis. En alldeles perfekt fredags kväll. Vi har tänt lite ljus och himlen börjar bli svart. Åh så mysigt det är då att ligga i en varm famn.

Ska börja förbereda mig ( eller ja Elsa ) på dom hemska fyrverkerierna som snart ska börja skjutas. Dumma kommun som inte tänker på hundarna :(

Nä nu är reklamen slut, så nu fortsätter filmen Alla talar om Grace.

Trevlig kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0