B som i Bakis

Hej vänner.
Jag har varit helt död hela dagen, bokstavligt! Fy vad jag har varit bakis. Haha hade en super kväll hos Annika igår, massa dricka, mycket dans, sång och mängder av skratt, vi festar allt bra ihop du och jag, you and me!

Först nu jag har nyktrat till, tatt mig en lååång duch, fått i mig lite mat och fått lite luft. Börjar känna mig som en människa nu igen. Har sovit bort hela dagen och tyckt synd om mig själv.
Jag hade inte mycket batteri på mobilen så jag fick inte tatt mycket bilder, suck. Ska försöka sno från Annika sen, då hon desto mer :) Men jag bjuder på några få, fick ingen bild på min outfit men det ska jag trolla fram sen.







Jag vet jag ser ut som en bitch på denna bilden, men det var den bästa (!) jag hade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0