100806

Hej bloggen.

Nu har jag kommit hem. Har vatt ute på lite ärenden som jag var tvungen att göra. Var på arbetsförmedlingen och fixat mina papper till A-kassan, och det är fortfarande inte färdigt. Jävlar vad det tar tid, varje gång jag är där så får jag nya papper som jag måste fylla i. Orka. Kommer ju aldrig få pengar i denna takten.

Sen var jag på ICA och handlade god mat till mig och min älskling ikväll. Vilken snäll flickvän och sambo jag är, han kommer bli jätte glad när han kommer hem från jobbet ikväll. God mat och nystädad lägenhet, som jag kan :)
Är han värd, så som han stöttar, håller mitt humör uppe och kämpar för oss. Min duktiga Deas, du betyder allt för mig min kärlek.

Nu ska jag ut på en hyfsat lång promenad med hunden, hoppas jag hinner innan regnet kommer. Sen blir det dusch och fixa mig lite, så jag är fin när Andreas kommer hem :)

Det är Ljusfest här i Ängelholm, då dom har artister, båtrace på ån, fyrverkerier och öltält. Får se om vi pallrar oss ner, beror på om vädret är på vår sida. Ser inte ut som det just nu.
Stackars min hund som kommer vara livrädd ikväll när dom skjuter fyrverkerier, får hålla för hennes öron och be att hon inte dör på kuppen.

Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken lyx sambo, min hade nog trillat av pinnen om jag lagat mat haha. Jag får nog gå en kurs hos dig på att laga mat. ;) Vi fundera med på ljusfesten, men om de ska vara sånt här väder så skippar vi det nog.

2010-08-06 @ 14:00:10
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0