Truckförare Elaine?

Eftersom att få ett jobb verkar helt hopplöst så har jag börjat komma in på att skaffa mig ett TRUCK KORT!. Hör och häpna men det är faktiskt sant. Håller på att söka runder nu för att se om det finns några bra skolor för det.
Sen om det inte är just min grej skiter jag i. För nu är jag trött på att bara gå hemma. Nu måste det hända något och vem vet, jag kanske får ett jobb som truck förare. Dom värkar söka efter såna. Och jag har hört att dom tjänar bra! Kan kanske vara något för mig?



Kan ni se er mig köra racer med en sån här?

Kommentarer
Postat av: linus

skit samma va de är för jobb, bara de är nåt så:P

2009-10-19 @ 21:23:03
Postat av: sopi

haha, faktiskt!!

2009-10-19 @ 23:00:59
URL: http://sophialofmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0