Händelserik helg

Hejsan hallå.

Nu är det åter måndag och jag har faktiskt jobbat idag! Tjohoo.
Ringde Ängavången precis och pratade med dom och det är inga problem för mig att få jobb där. Vill ju egentligen inte jobba inom hemtjänsten men tills jag hittar ett fast jobb så får jag ta detta. Får se när jag börjar där :)

Helgen har varit händelserik iaf.
Fredagen spenderade jag med Andreas. Vi var i Båstad och mös, köpte vin, mat och kläder till Andreas.
På kvällen lagade vi god mat och drack massa vin.

Klockan ringde tidigt på lördagen, vi gjorde oss iordning och packade in oss i bilen och äkte hem till mig där vi skulle möta upp mina föräldrar för att sen köra till Ekeby möbelcenter. Jäklar så stort ställe, men fina saker hade dom. Och nu har vi äntligen hittat vår soffa! Den är urtjusig och vi hittade även massa annat smått och roligt som vi kommer åka och beställa i veckan. Förhoppningsvis blir det att vi åker till lägenheten nu dom närmsta dagarna och mäter och sånt, så vi kan se så allt får plats. Tjusigt tjusigt.

På lördagskvällen blev det födelsedagsfest för Denise, hon fyllde 20!
Fina presenter, god mat, trevliga människor och härliga skumpa och vin så blev lördagskvällen ett glatt minne.

Södagen behöver jag inte säga så mycket om, eftersom vi var väldigt sega både jag och Andreas och vädret var inte så trevligt så blev det att vi mös i soffan hela dagen. Kollade Depserate Housewives och åt godis.
Blev dock aillity träning med Elsa på kvällen, fy vad det blåste och fy vad det var kallt!

Nu är hösten här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0