En dag på Ullared

Bruu det är verkligen kallt ute! Har precis kommit in från min promenad med hunden och jag fryser, vart tog värmen vägen? Har iaf tänt ljus, gjort mig en kopp te och hoppat i mjukisdressen, lovely! Blir till att spendera kvällen under en filt i soffan.

Har spenderat dagen på härliga Ullared ( tillsammans med miljoner andra ) *suck*
Man undrar om inte folk har annat för sig en måndag. Men íaf jag och mina föräldrar hade en mysig dag där ändå.
Det blev en del inköp bla en ny hårfön, desperate housewives säsong 3, pyjamas, en mysig stickad kofta, linne, sett med mössa och vantar och lite små prylar som, nagelfilar, smink borstar och sånt bra att ha.

Blev även lite julshoppande till lägenheten. Pepparkaks formar, jul lampor ( liknar stora julgranskulor ), glögg muggar samt en stooor tomte fick också följa med hem. Eftersom vi flyttar in i december så är det lika bra att sätta upp julsaker direkt. Jag älskar julen :) Gör du?




Min söta tomte, han är stoor :)

Kommentarer
Postat av: freedriik

synd bara att året gått så jäääckla fort... aja har iaf håll mitt nyårs löfte ;P

2009-10-13 @ 07:07:33
Postat av: Emma

Julen är det bästa. Spec när man har en kärlek i leken :)

2009-10-13 @ 18:04:34
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0