Ett gäng sjuklingar

Folk ligger sjuka här hemma, två brödrar och min lilla svägerska har alla insjuknat. Hosta, snörvel och feber har kommit hit på riktigt. Jag behöver ju inte säga att dom smittat mig va? Jag har nämligen fått en förkylning som heter duga. Hoppas det stannar där så jag inte får allt det andra. Inte bara min familj som insjuknat utan även min underbara pojkvän har blivit sjuk. Han ligger hemma och jag är hos mig, vi kan inte passa upp varandra. Krya på dig älskling <3

Har precis sett Äntligen hemma och surfat rundor på Jotex hemsida, har fått massa idéer till lägenheten och jag ska visa Andreas allt sen. 34 dagar kvar till vi blir sambos. Längtar jätte mycket nu!

Gick en lång och härlig promenad med mamma och Elsa innan. Skönt att bara gå där med henne och prata om allt. Min kära mamma, en smart kvinna hon.

Nu blir det Desperate Housewives sen blir det sängen och min nya bok Ego Woman av Carolina Gynning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0