11 månader av underbar kärlek

God kväll.

Jag vaknade vid 8, satte på mig träningskläder, väckte hunden och gick ut på en 2 timmars power walk. Kom hem, åt en nyttig frukost, tog mig sen en välförtjänt dusch och gjorde en hårinpackning som är anpassad för rödtottar. Det är för att min röda färg ska hålla bättre. Bänkade mig senare i soffan och började mitt arbete. Jakten på ett jobb. Där satt  jag sen tills rara Johanna kom hit och fikade med mig. Följde henne hem vid 6 tiden då jag även gick min kvällsrunda med hunden. Väl hemma blev det dusch och frisering av Elsa. 
Nu blir det fixning av mina naglar sen blir det ett par avsnitt av Desperate Housewives.

Måste även meddela att jag och min älskling har hela 11 månader idag! Grattis till oss.

Ha en bra kväll. 


Denna bilden är tagen den 22/11. Alltså exakt 11 månader sedan!
Första bilden på oss som ett par!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0