Packningen är i full gång

Vädret är höst idag och jag har ägnat hela dagen åt att packa! 4 lådor är klara och jag behöver fler. Klart jag visste att jag har massa saker men så här mycket? Blev väldigt paff. Och jag har inte packat ner garderoben ännu!? Har många timmar till faramför mig. Har ju några dagar kvar innan flytt ( ca 1½ vecka ) men det lär ta tid.

Hade en härlig pratstund med Annika i telefonen innan. Skulle egentligen träffat henne idag men ingen av oss var särskillt pigga på att bege oss ut i regnvädret. Ska tydligen bli storm ikväll. Är det höst så är det. Blir till att träffa Annika imorogn istället, om vädret tillåter. :)

Tog en pause från packandet innan och lyssnade på en affärspresentation från Herbalife. Jag har blivit erbjuden jobb där. Det verkade roligt och intressant så får se hur det blir. Dom håller på med människans hälsa på olika sätt. Blir en telefon intervju ikväll med dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0