Lökigt

God kväll.
Nu har jag kommit hem från jobbet och ligger i min sköna säng och tar igen mig. Har haft det ganska lugnt ikväll men är man ny så finns där alltid saker att htta på. Idag har jag tex skalat och hackat 30 lök tills imorgon!? Ni kan ju gissa att jag luktar lök. Tredje dagen jag jobar idag, skönt med ledighet imorogn. Sen på det igen torsdag kväll.
Måste till stan och fixa arbestskläder också, bra. Jobbet betalar :)

Förstår ni vilken tur jag haft med jobb alltså! Bara en vecka innan flytt får jag ett jobb som är fast och tom en heltidstjänst. Det kan ju inte bli bättre :) Tack Gud!

Ny datum till inflyttningen. Redan på fredag förmiddag får jag och Andreas nycklarna till vårt nya hem :) Två dagar kvar. Tjohoo.



Snart bor vi ihop baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0