Intervju dax...

Har precis kommit hem från anställningsintervju nere på Bowlinghallen :D Måste bara säga att det gick super bra. Vi kom jätte bra överens och allt verkade stämma. Han kommer ringa redna ikväll och ge besked! Spännande.

Sen ringde dom från arbetsförmedlingen och sa att dom hade ett jobb till mig. Tjohoo tänkte jag. Blev kasnke inte lika glad när han sa vad det handlade om. Jag har blivit erbjuden jobb på en gård att jobba med hästar. Men blir det så att jag inte får det på bowlingen så tar jag detta med hästarna. Ger ändå en extra inkomst.
Nu börjar det hända lite saker :)

Nu ska jag byta om till träningskläder och bege mig ut på en lång härlig promenad med Elsa. Tror det blir stranden idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0