Fixat bananlådor

Var precis på Lidl med mamma, och skulle hämta bananlådor till flytten. Flyttar om 2 veckor?! Panik.
Men iaf, skulle prata med någon kille där:

Jag: Hej, har du bananlådor till mig?
Han: Ja absolut. Det är du som är Elaine va?
Jag: Eh ja?
Han: Du är tillsammans med Andreas väl? Känner igen dig från facebook.
Jag: Haha jo det stämmer.
Han: Har hört talas om dig. Du träffade Fredrik förra lördagen?. Fast det kanske du inte kommer ihåg?
Jag: Haha jo då, jag kommer ihåg. Var kanske inte så socail bara.

Konversationen fortsatte ett par minuter och det visade sig att han visste en del om mig. Andreas baby, du får gärna berätta om dina hemliga vänner ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

haha det var väl maas's tvillingbror? :P

2009-11-16 @ 18:51:08
URL: http://annalouiseb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0