Sjukling

Usch jag är sjuk :( Hatar det verkligen, vet inte vad det är för något jag fått. Går runt och tänker hela tiden på att man fått den här svininfluensan. Tror inte det dock men man blir ju lite nojig så fort man inte mår bra och den smittar så lätt. Eftersom mina nära och kära inte känt av något så kanske man kan vara lugn. Har iaf så grymt ont i magen så jag mår så himla illa. Kan knappt röra på mig. Och när man säger det till folk så är dte försat man får till svar, Är du gravid? Eh nej jag är inte gravid. Vi får väl se om det går över, hoppas på det iaf. Har inte kunnat äta något på två dagar nu. Jobbigt.

Var iaf på Liseberg i Torsdes och det var grymt kul :) synd man inte är där mer! Åkte mycket roliga karuseller, testade även deras nya Hang Hai. Den var jätte skön att åka, ritkigt super kul :)

Sitter nu ensam på mitt rum med en kopp te och kollar på Two and a half men. Behöver verkligen vila känner jag, mår inte alls bra. Vill verkligen bli frisk så jag kan gå tillbaka till mitt liv igen, hästarna, min underbara pojkvän som jag inte kan träffa nu när jag är sjuk. Hatar det verkligen. Kan inte träffa mina älskade vänner heller. Måste bli frisk!

Gjorde ett nytt hål i örat igår med, har blivit mycket nu :)

Ska fortsätta titta på tv nu , sen blir det sängen.

Godnatt!



Saknar min Andreas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0