Regnig dag!

Måndag kväll , klockan har precis slagit 19,30. Sitter i min lilla soffa och trängs med min lilla hund. Dricker ett glas rött, äter mörk choklad med hallon i och äter lite natur godis. Tyckte jag kunde unna mig det, har haft en jäkla dag på jobbet idag. Började tidigt med frukosten, och slutade vid 14 tiden. Hade alla rummen idag som skulle renstädas. kvavt och jobbig värme på hela hotellet så det gjorde att allt blev extra jobbigt. Väl hemma var jag plask blöt, regnade som spön i backen när jag cyklade hem. Lite uppfriskande med kallt sommar regn faktiskt, när man är så där lagom lagom efter en jobbig dag på arbetet! Elsa tyckte inte dte var lika kul att gå ut i regnet men hon var tvugen. Vid 4 kom mamma hem och hon följde med mig ut till satllet. Var där lite tidigare idag efetrosm det var sånt skit väder.
Gordon blev lika glad som alltid av att jag kom, han stog vid grinden och hängde. Han var extra söt idag eftersom hela han var blöt. Det både mullrade och bonden på granngården höll på med sin traktor så det var ett rent äventyr att få in gordon i stallet. Han stegrade sig och lekte cirkus. Men tillslut gick det :)

När jag och mamma var hemma, lagade vi en gemensam god middag och drack vin. Himla mysigt att umgås bara vi två. En mamma är nog den närmsat vänninan man har, och hon är nog den som känner mig bäst. Älskar henne väldigt mycket. 

Som sagt, sitter nu på mitt rum och lyssnar på härlig musik och dricker mitt goda Merlot. Märker även att det börjar mulna på igen och blåsten har börjat komma, kanske blir det oväder? Ska iaf se lite på TV nu, tror det blir Lotta på Liseberg, faktiskt ett trevligt program. Sen ska jag nanna kudde, börjar frukost imorogn igen ( 06.30 ) 

God natt på er så hörs vi imorgon!

/ E  



Riktigt god choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0