Underbara fredag

Fredag morgon, ledig idag,  och solen skiner. Har precis avnjutit en god frukost. 
Ska träffa en kär gammal vän idag, vi skulle egentligen synts nere i stan men det ser ut som om vi drar ner till stranden istället :) Alltid roligt att få tillbaka gamla vänner. Jag och Johanna var bästisar när vi var små, vi gjorde verkligen allt ihop, vi gick i samma klass till 3an sen flyttade hon till Kalmar och nu jobbar hon i Ängelholm i sommar och varför ska man inte ta upp kontakten då? Det är över 10 år sedan jag träffade henne, känner säkert inte ens igen hon :) 

Känner mig ovanligt glad idag, vet inte alls vad det kan vara , kanske all kärlek jag känner till min underbara pojkvän? <3

Nej nu ska jag ut med min lilla hund, sen bege mig ner till stranden. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0