Saknar vintern

Jaaa, jag fick jobbet nere på klitterbyn :D Fast inte som frukostvärdinna utan som receptionist, vilken tur man har ibland.
Nu äntligen kasnke livet börjar gå mot det positiva. Nu fattas jag bara körkort och samboliv. Känns som om sambolivet kommer komma före körkortet faktiskt :D Har inte orkat börja med körkortet ännu, och jag har ingen lust till att ta det just nu. Men känner att jag måste göra det där också.Tar det som det kommer just nu :)

Är fortfarande sjuk, men är på bättringsväg faktiskt. Har fortfarande ont i magen och huvudvärken ska vi inte snacka om. Men det verkar som om det är många som har huvudvärk nu som inte vill släppa? Kanske beror på vädret. Är iaf väldigt kvavt och så i Ängelholm nu i kväll och vi skulle verkligen behöva lite oväder. Får väl se hur det blir med det.

Har iaf varit med mamma på Familia idag ( så frisk har jag blivit ) och handlade lite. Det blev en ny väska, ett par mjukis tofflor, pyjamas, en flice morgonrock och en stickad vit tröja från Gina Tricot. Jag vet inte vad det är med mig, men jag sakanr nog vintern lite nu. Så mysigt att krypa ner i stora stickade tröjor och halsdukar. Sen när första snön kommer och man går ut och gör sin snöängel :) jag vet , jag är helt galen!

Njuter i min soffa nu, Elsa ligger bevid mig och sover, hon har precis blivit nyduschad. Så hon luktar en blandning av blöt hund och lavendel. Ingen höjdare kanske, men hon blir vit och fin :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0