Först mötet efter mer än 10 år!

Nu är jag hem kommen från stranden. Jag säger bara fyyy vad härligt att träffa Johanna igen, nu vet jag verkligen vad äkta vänskap är. Mer än 10 år har gått sen jag såg henne sist och det kändes det verkligen inte som. Vi hade så himla mkt att prata om att vi inte märkte att det blev jätte molningt och nästan regn. Vi besämde att vi skulle ses igen innan vi skildes åt. Ser verkligen framemot det :)

Nu ska jag alldelses strax avnjuta en god middag tillsammans med min familj innan jag ska bege mig ut till stallet och hästarna. :) Blir nog att vi ska grilla idag verkade det som, ska verkligen bli super.
Väl ute i stallet blir det bara att mocka , fixa foder och pyssla om min lilla raring, ingen ridning idag. Ska snabbt hem sen för att duscha och sen kommer min Andreas och hämtar mig och Elsa då vi ska iväg och handla och spendera kvällen hemma hos honom men gott vin och ostbricka. Ska bli super mys.
 
Imorogn blir det dop för hela slanten i Raus kyrka, ska bli trevligt.

Ha en trevligt eftermiddag så hörs vi sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0