Min 21 års fest

Nu har jag och mina underbara vänner firat in min 21 års dag. Jag vill tacka er alla för en otroligt trevlig kväll. Många fina presenter och mycket härliga skratt. Ni vet verkligen hur man ska göra för att roa mig.
Kvällen började hos mig med tårta och drickande. Blev dans till härliga låtar, spill på golvet och krossade glas. Sen blev det taxi ner till stan där vi dansade natten lång tills vi alla skildes åt vid två tiden för att bege oss hemåt!
Tack, ni är för underbara! <3


Världens godaste tårta som världesn bästa Annika har gjort!


Mina underbara tjejer, Emelie och Louise <3


Best friends forever!


Johanna och jag <3


Underbara Louise tillsammans med mig!

När folk började bli i gasen blev det dans, jag och Annika. Här slutar kvällen med bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0