Next, Top Model!

Nu är jag duktigt trött!
Plåtningen igår gick super bra, allt var jätte roligt och bilderna blev verkligen fina. Bilder lägger jag ut så fort jag har fått dom.
Jag hade tid mellan 17.00 och 19.00 men jag var ifrån studion 21.30! Snacka om att gå på övertid. men kul var det och det kommer lätt att göras om.

Skulle egentligen vatt ledig idag men eftersom min chef tjatade på mig igår kväll så fick jag snällt tacka ja. Så var ju rätt så trött när klockan ringde imorse.
Blir att snabbt ta en power nap sen kommer Andreas hit då vi ska iväg och kolla lägenhet :) Hoppas vi har bättre lycka denna gången. Sen blir det stallet och hem till Andreas där vi ska laga en mysig middag ihop. Vi måste ju träna på sambo livet nu!

Ny vecka nya tag!

Hörs senare / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0