Är kär i kärleken

kärlek, denna underbara känsla. Jag bara älskar att vara kär och känna denna kärleken tillbaka. 
Med handen på hjärtat kan jag ärligt säga att jag aldrig någonsin har varit så kär som jag är nu. Det är helt galet. Det pirrar i magen så fort jag ska träffa Andreas och känna hans händer om mig får mig till att rysa. Vi har ändå varit tillsammans i 9 månader snart och det känns fortfarande som ny förälskelse. Jag får inte nog av honom.

När han inte är med mig känner jag mig bara så tom, ledsen och halv. Jag fattas min bättre halva. När han inte är vid min sida känner jag mig lätt irreterad och låg. Behöver dig verkligen älskling!
 

Älskling, fattar du hur mycket du betyder?
att det är bara dig mitt hjärta lyder.
Du är den bästa,
ja bättre än de flesta.
Livet skulle inte vara detsamma utan dej.
jag är så sjukt glad att jag är din tjej.
jag älskar dig. .

Du har fått mig att gråta,
du har fått mig att le.
Det är tack vare dig
jag har lärt mig att se.
Livet kan vara dåligt
Livet kan vara härligt
o nu säger jag detta
helt ärligt: jag älskar dig

Mina ögon glittrar
mina läppar ler.
jag får fjärilar i magen när jag dig ser

mitt hjärta är ditt,
ditt hjärta är mitt.
vår kärlek är sann..
så glad att vi funnit varann..
jag älskar dig av hela mitt hjärta


Älskar dig!


Första nyårskyssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0