Nytt jobb, nytt liv

Jag bara måste säga att jag älskar mitt nya jobb. Det är verkligen super roligt. Jag älskar att stå bakom receptionen och bemöta människor. Det är ju det jag har velat göra sen jag var barn, som jag har utbildat mig till. Är verkligen jätte glad att jag fick denna chansen. Tror det kommer bli super.
Även om man är utbildad inom en viss sak och man har jobbat med det innan så tror man att man kan så mycket, men gud vad mycket jag har lärt mig idag. Är verkligen helt slut i huvudet. Skrev 4 hela antäckningssidor på jobbet idag. Måste skriva rent dom , för man fattar knappt vad det står.
Började jobba på Riverside klockan 06,30 imorse, känns att man gjort mycket idag. Som tur var gick det snabbt och lätt på Riverside hade ju Suzette där :)

Men med nytt jobb börjar nytt liv, mitt börar med en lång härlig dusch.
Hörs sen.


Visst är där fint?


Klitterbyn i Ängelholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0