Sluta med det jag älskar?

Gud är helt slut. Fick hjälpa Madde med hennes hästar idag ( hon har tre ) för att hon var tvugen att vara hos sin syster, som har varit med om en otroligt hemsk olycka. Som tur är hade jag Suzette där som hjälpte till, tur jag har henne :)

Har börjat komma in på tankar om att sluta med hästrana för ett tag och satsa på annat itstället. Även om jag älskar hästar och verkligen brinner för att rida så känner jag att tiden inte räcker till längre. Jag är mer eller mindre född på hästryggen men känner nu att det är dags för att göra ett nytt kliv i mitt liv. Jag har en underbar pojkvän som jag vill ge mer tid och börjar även träna med min hund snart. Har stora planer för henne sen. Det är en sorglig tanke men känner nu att det är dags. Så om någon som läser är intresserad så kommer min älskade stora fyrbenta vän att bli till salu i slutet av augusti. Mer om detta återkommer jag om.

Pratade precis med Andreas och jag måst erkänna att höra hans röst är det lyckligaste för mig just nu. Saknar dig stort älskling!

Nu kallar faktiskt min säng, jobbar frukost imorgon.
Natti natt på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0