Söndags mys

Jag är verkligen helt galen i te har jag kommi på. Dricker te alltid. Varför dricker man kaffe när det finns niljoner olika sorters te att dricka? Jag personligen hatar kaffe ( förutom latte). Dricker just nu ett skogsbärs te som är helt underbart :)
Till mitt te äter jag en banan och vindrovor. Perfekt kvällsmål för min del.

idag var ju jag och Andreas på lägenhetsvisning. Lägenheten var verkligen super fin, helt nyrenoverad och helt i topp. Men det fanns ett litet problem, sovrummet var millimalt! Jätte pytte, man fick inte plats med en dubbelsäng där. Så det blir att vi tackar nej till den. Tyvärr.
Men imorogn är det nya tag, då ska vi på en annan visning, en trea i centrum :) Hoppas den passar oss bättre i smak.

Har vatt i stallet nu på kvällen och pysslat lite, så skönt att komma ut dit. Där kan man vara sig själv och bara njuta av friheten.

Nej , nu ska jag fortsätta njuta av mitt te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0