Söndag

söndag söndag, tråkiga söndag.
Blev aldrig någon fest för mig igår. Hade jätte ont i magen. Mamma tror det är maginfluensa jag har fått som inte ritkigt har gett med sig än. Väntar bara på att helvetet ska braka lös.
Tillbringade iaf kvällen tillsammans med min älskade pojkvän, saknar han verkligen. Vi kan inte träffas så mycket nu när jag är sjuk, orkar inte göra något.
Så typiskt att vara sjuk nu. börjar ju mitt nya jobb imorogn. Kul att komma dit och må pyton. Men tur att det bara är typ genomgång eller så. Inte så lång dag imorogn eller på tisdag. Skönt det. Jobbar ju dubbelt nu. Har ju fortfarande kvar jobbet på Riverside, jobbar där imorogn bitti/förmiddag. Hoppas verkligen det kommer gå bra!

Om ni vill ha musiktips, så lyssna på denna, den är super!

http://www.youtube.com/watch?v=E2tMV96xULk





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0