Helgen

Måndag igen. Tiden går så fort. Ännu en helg avklarard.
Var på Kräftskiva i fredes hos Andreas mamma. Det var super trevligt.
Lördage spenderade jag med Andreas. Vi hade inget speciellt för. Firade oss båda lite på kvällen. Eftersom mina föeäldrar åker iväg på torsdag ( jag fyller år på fredag ) så firade vi mig i lördes lite med tårta och god middag. Fick en eltandborste och lite pengar av dom :) så snälla så. Efter maten var jag och Andreas ute och cyklade lite, köpte godis och lite så. Sen hade vi massa mys i soffan

Söndagen fyllde älskling år så det blev till att fira han. Han fick en halsbandsplatta av mig, Det står forever på det, sen ristade jag in mitt namn och gjorde två hjärtan på det också. Den blev super fin och han blev glad.

Idag har jag bara jobbat, rätt kul dock, när jag jobbar  med Suzette så är allt kul. Vi ska snart bege oss till stallet. Kul att hon har börjat rida hos mig.

Var ute med Elsa innan, vi gick ner till hundskolan och tränade lite agillity. Hon är verkligen super duktig.

Förresten jag ska köpa mig ett par rollerblades.




Bra träning och kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0