Det går mot mörkare tider

Lång dag i stallet idag. Var tvungen att mocka ut en box, som stått sen i väras. Ska ha det som en foderbox med allt mitt foder och hö i :) Är så trångt i foderrummet så tar boxen istället. Hade planer på att rida ett hårt pass idag men kunde inte rida alls. Madde hade sprutat något gift runt hela och i ridbanan, så fick rida ut en sväng istället. Gick dock inte så bra eftersom min häst är väldigt barnslig av sig så slutade det med att jag blev förbannad och red hem igen. Så kan det gå.

Var hemma vid halv 9, då hoppade jag direk in i duschen, var extra skönt att duscha idag. Så himla mycket äckliga millimetrar och annat små djur ute.

Sitter nu här och kollar ut genom rutan och funerar på att det faktiskt har börjat bli riktigt mörkt ute, redan. Klockan är inte ens 10, vid denna tiden i Juli var dte ju fortfaradne ljust. Men det börjar väl gå mot mörkare och kallare tider nu. Har börjat bli så kallt om nätterna. Skönt eller jobbigt?



Min häst och jag




Min baby




På väg till stallet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0