Bilderna är här, vad tycks?

Mina modell bilder har kommit :) Jag är faktidkt väldigt nöjd med dom. Om ni har fått ett sms från någon som heter Ellen och kommer från Another Pretty Face så är det jag som har rekomenderat er till dom :) Är ni sugna och får schansen så gör det, super kul. Jag ska snart boka tid igen, ska dra med mig min pojkvän dit så ska vi fotas tillsammans. Kommer bli super kul :)












Denna sista är min personliga favorit. Vilken gillar du? Kommentera gärna, beskriv bilden med en siffra, första bilden som nummer 1 osv.

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, hitta din blogg via FB. Kul att du bloggar :)



Super snygga bilder, riktigt fina!

Var har du tagit dom? Var de dyrt?

2009-08-31 @ 15:29:57
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Louise

jätte fina bilder! :D skicka gärna till mig så kan jag fixa lite med ljus o sånt du vet :) pussss

2009-08-31 @ 18:19:13
URL: http://annalouiseb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0