Årets Ljusfest- avklarad

Underbat kväll tillsamman med Johanna igår. Förstår inte hur jag inte har kunnat prata med henne på alla dessa år. Vi är verkligen ett perfekt team hon och jag , men aja finns en chans till nu :) Kvällen spenderade vi i stan, på årets Ängelholms Ljusfest. Väldigt mycket folk, mycket skratta och god dricka. Vi började nere på sortorget där vi inte blev så långvariga, gick sedan till Saloon där vi pratade mycket minnen <3 Vi var även inne på Tres Amigos en runda men eftersom det var bara jag och Johanna där så gick vi ganska snabbt igen. Kvällen blev lyckad och jag vet nu vad äkta vännskap är.

Eftersom det var upp att jobba imorse så blev inte kvällen speciellt lång eller blöt. Har precis kommit hem nu, efter att ha gått en liten sväng på stan efter jobbet, för att se om jag hittade en present till min underbara pojkvän som fyller år nästa söndag, och jag hittade faktiskt något. Kan tyvärr inte skriva vad är , men ska lägga upp bild och så sen när han väl har öppnat det på sin födelsedag.

Ikväll blir det rätt lugnt, ska försöka träffa Andreas om han har blivit frisk. Annars bara till stallet och vila. Det blir lägenhets tittande imorogn. Tjohoo :)



Jag och min underbara Johanna




Jag innan kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0