Älskling har blivit sjuk

Är hemkommen från stranden nu. Det var ritkigt härligt där nere. Badade faktiskt en gång idag. Stolt över mig själv.
Riktigt roligt att träffa lite av släkten också, inte varje dga man träffar dom. Härligt.

Min underbara pojkvän har blivit sjuk :( Stackars baby. Såg fram emot vår första ljusfestival ihop, men får tillbringa den ihop med Johanna istället. Kul det med, men inte lika mysigt som med Andreas så klart. Hoppas verkligen inte han har fått det som jag hade. För det var verkligen inget roligt. Krya på dig älskling och hoppas du blir frsik snart.

Jag ska iaf snart bege mig ut till stallet för att sen äta en god middag med min familj.
Ska möta upp Johanna klockan 20.00 vid stortorget så blir att fixa sig innan det.

Yrar runder på mitt rum nu, med värsta tvärdraget och härlig sommarmusik som dunkar genom högtalarna. Älskar verkligen sommaren. Vi hörs senare.



Krya på dig älskling <3



Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0