Natti natt

Tänkte gå en liten kvällsrunda med min lilla hund nu, sen blir det sängen för min del. Ska jobba dubbelt imorogn. Klockan ringer 05.30, det låter så tidigt när man skriver det med digitala siffror, visst klart det är tidigt om man säger det också. Börjar frukost på Riverside. Hoppas jag hinner bli klar där innan jag ska bege mig till Klitterbyn, börjar nämligen på Klitterbyn 14.00, kan bli väldigt tajt. Inte så smidigt om man kommer försent första dagen kanske. Jag håller tummarna och det hoppas jag ni också gör.
Aja beger mig ut nu innan regent komme rigen , sen kryper jag ner i min säng och läser det nya numret av Vecko Revyn.

Vi hörs imorogn, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0